Zajímavosti
Poznejte společnost, která sjednotila stovky produktů pod jednu značku
Možná jste v posledních letech zaznamenali trochu ruchu okolo značek pod skupinou Cole-Parmer. Několikrát totiž došlo ke změně jejího vlastníka. S tím souvisí i plán na vytvoření jednotné komunikace jednotlivých značek produktů jako Electrothermal, Jenway, Stuart nebo Techne. Jak je tomu dnes?
Příběh začíná v roce 2007, kdy byla ve Velké Británii založena jedna z největších společností v oblasti výroby laboratorních přístrojů s názvem Barlworld Scientific (Bibby Scientific). Ta byla v roce 2015 koupena americkým výrobcem přístrojů Cole-Parmer. Značka Cole-Parmer zůstala i přesto, že se majitelé střídali dál až do té doby, než jej koupily investiční skupiny GTCR a Golden Gate Capital.
Společnost si prošla významnými změnami, kdy byla nejprve celá skupina vyrábějící laboratorní přístroje přejmenována na Antylia Scientific, a následně na Cole-Parmer by Antylia. Pod tímto názvem na trhu vystupuje dodnes a využívá svého tradičního jména. Ovšem zajímavé dění je také okolo jednotlivých značek ve skupině, pod jejichž názvy je vyráběna řada významných přístrojů.
Jak je to tedy nyní a co bude dál u dalších značek?
Přístroje a produkty značek Electrothermal a Techne nově přechází pod značku Cole-Parmer, s čímž souvisí také to, že již nadále nebudou komunikovány samostatně. U značek Jenway a Stuart dojde k jiné změně. Obě se stanou součástí názvu a komunikace Cole-Parmer. Nově tedy uvidíte produkty značek Cole-Parmer Jenway a Cole-Parmer Stuart. Jde ale pouze o změnu názvu, přístroje budou umět to, na co jste zvyklí a samozřejmě si zachovají i svou kvalitu a spolehlivost.
Se změnami v názvech a struktuře jednotlivých značek pod velkým brandem Cole-Parmer dochází také ke sjednocení produktových řad pod modrobílým designem.
Obávat se však nemusíte, naopak, tyto změny umožňují i nám v P-LABu odebírat drtivou většinu velmi kvalitních produktů Cole-Parmer a souvisejících značek, které jsme schopni doručit do vašich laboratoří.
V naší nabídce naleznete například:
Autor: Vojtěch Pres, Marketing